سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از سومین تجمع کودکان عاشورایی در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه خبر داد.

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار شد

محمدخیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: سومین تجمع کودکان عاشورایی در مسجد حاج شهباز خان، با حضور بیش از یک هزار نفر از میهمانان کوچک امام حسین (ع) و خانواده‌های آن‌ها، مسئولان، اعضا و مربیان به همت کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

وی افزود: توجه به معنویت در کودک و نوجوان یکی از عناصر مهم تربیتی است و اگر ما می‌خواهیم کودکان و نوجوانان مهذب و متعالی داشته باشیم لازم است از دوران کودکی به حوزه تربیت معنوی آن‌ها توجه کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز همین تربیت کودکان و نوجوانانی است که با رشد معنوی آن‌ها آینده زیبایی را برای این سرزمین‌ رقم می‌زنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ تجمع کودکان عاشورایی که نخستین بار به ابتکار و ابداع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اتفاق افتاد، دو سال است به صورت کشوری در حال برگزاری است و ما افتخار داریم به‌عنوان استانی که این مراسم را تعریف کرده و هر ساله در سوم ماه محرم در روزی که به نام حضرت رقیه (س) است، آن اجرا کنیم و بتوانیم یاد حضرت سیدالشهدا و شهدای کربلا را در بین بچه‌ها رشد دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اضافه کرد: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت ریحانه النبی، سازمان حمل و نقل شهری و همچنین سازمان فرهنگی _ اجتماعی شهرداری کرمانشاه برگزار شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر